برطرف شدن محدودیت‌های هوش مصنوعی مایکروسافت

اکنون برای استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی بینگ مبتنی‌بر GPT-4 فقط به حساب کاربری مایکروسافت نیاز دارید.

مایکروسافت امروز چت‌بات بینگ مبتنی‌بر GPT-۴ را دردسترس عموم کاربران قرار داد و برای استفاده از این هوش مصنوعی دیگر نیازی به ثبت‌نام در فهرست انتظار نیست. درواقع برای دسترسی به این ابزار فقط باید وارد حساب مایکروسافت خود شوید. درحال حاضر این چت‌بات به‌صورت پیش‌نمایش ارائه شده و غول فناوری اهل ردموند درحال اضافه کردن ویژگی‌های جدید و حتی پشتیبانی از افزونه است.

دسترسی عمومی به نسخه‌ی پیش‌نمایش بینگ مبتنی‌بر GPT-۴ حدود دوماه پس‌از راه‌اندازی اولیه‌ی این به‌روزرسانی انجام می‌شود. هوش مصنوعی جدید بینگ ابتدا به‌صورت پیش‌نمایش خصوصی دردسترس قرار گرفت و مایکروسافت به‌تدریج امکان استفاده از آن را دراختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار داد.

مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.

به‌نوشته‌ی ورج، مایکروسافت با همکاری OpenTable، افزونه‌ی رزرو رستوران را به چت‌بات بینگ اضافه خواهد کرد. این شرکت اواخر ماه جاری و در جریان کنفرانس بیلد خود، جزئیات بیشتری درمورد ویژگی‌های جدید بینگ ارائه خواهد داد. در این رویداد همچنین نگاهی جامع‌تر به روش توسعه‌ی افزونه‌های جدید برای چت‌بات بینگ خواهیم داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.