باید به زنان «بها» داد /در این مدت از این موضوع غافل مانده‌ایم

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در دیدار با مسئولان شبکه جهانی ولایت با اشاره به حقوق زنان در جامعه عنوان کرد: باید به زنان بها داد و از این ظرفیت در رسانه‌ها استفاده کرد بنابراین در خصوص مسئله زنان باید از خانم‌ها در شبکه‌های اینترنتی و تلویزیونی استفاده شود. این قشر از اجتماع نصف جمعیت زمین را تشکیل می‌دهند و جایگاه ویژه‌ای دارند.

جزئیات بیانیه مشترک نهادهای امنیت ملی ایران و هند

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب «رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب» در این دیدار با اشاره به نقش زنان در اجتماع دینی، تثبیت و تحکیم بنیان‌های اسلام ناب شیعی از طریق زنان را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: باید به زنان بها داد و از این ظرفیت در رسانه‌ها استفاده کرد. ما در این مدت از این موضوع غافل مانده‌ایم و باید خودمان را تقویت کنیم.وی گفت: ما در زمینه هنر و افزایش ارتقای شبکه‌های دینی در شناسایی ادیان و مذاهب بسیار فعال هستیم. در مدرسه اسلامی هنر هزینه‌های بسیاری در زمینه فیلم‌سازی و تربیت طلاب در راستای یادگیری علم رسانه و هنرهای نمایشی داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: در مسئله زنان، ایجاد انواع زبان‌های خارجی به‌خصوص زبان چینی و اردو در شبکه‌های مختلف نمایشی و غیرنمایشی و … باید همت داشته باشید. در خصوص مسئله زنان باید از خانم‌ها در شبکه‌های اینترنتی و تلویزیونی استفاده شود. این قشر از اجتماع نصف جمعیت زمین را تشکیل می‌دهند و جایگاه ویژه‌ای دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.