زلنسکی و بایدن به زودی جایگاه ریاست را از دست می‌دهند

آسیا تایمز در مقاله‌ای نوشت که رؤسای جمهور اوکراین و آمریکا به زودی جایگاه ریاست جمهوری را از دست خواهند داد.

واکنش تند مسکو به تصرف مدرسه سفارت روسیه در ورشو

روزنامه آسیاتایمز در مقاله‌ای نوشت که «ولودیمیر زلنسکی» و «جو بایدن»، رؤسای جمهور اوکراین و آمریکا ممکن است به زودی موقعیت‌های خود را در سمت ریاست جمهوری از دست داده و مجبور به کناره‌گیری از قدرت شوند.

این روزنامه نوشت: «بایدن و زلنسکی هر دو مجبور به کناره گیری از سمت خود خواهند شوند و زلنسکی پس از تبعید از اوکراین مجبور به جست و جوی کار در کالیفرنیا خوا هد شد».

در این مقاله آمده است که مشکلات پیش روی نیروهای اوکراینی در جبهه و خطرهایی که کی یف را در صورت ادامه عملیات نظامی ویژه به دلیل کمبود سلاح و تجهیزات نظامی در اوکراین تهدید می کند، دلیل اصلی آن خواهد بود.

آسیاتایمز نوشت که ذخایر نظامی ایالات متحده تقریباً تمام شده است، علاوه بر این ذخایر باقیمانده در کره جنوبی و اسرائیل نیز در این جنگ نابود خواهند شد که این امر نگرانی ژنرال های اسرائیلی را برانگیخته است.

در این مقاله تاکید شده است که شانس بایدن برای انتخاب مجدد در دور دوم به دلیل سیاست‌های او که منجر به فروپاشی دولت کاخ سفید شده است،‌ بسیار اندک است. او حتی صرف نظر از وضعیت روحی وخیم یا رو به وخامتش در انتخابات شکست خواهد خورد».

در پایان این مقاله آمده است: «روس‌ها بدون مذاکره سعی می‌کنند به طور روشمند نیروهای جدید اوکراین را نابود کنند. آنها با استفاده از نیروهای بزرگ‌تر، تاکتیک‌های دقیق‌تر و سامانه‌های دفاع هوایی و تجهیزات زمینی بیشتر قطعا ارتش اوکراین را شکست خواهند داد».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.