شرکت‌های تسلیحاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی هک شد

بنابر گزارش وبگاه «هدهد»، این گروه هکری موفق شده وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

این وبگاه فلسطینی در ادامه اشاره کرد که این هکرها اخیرا همچنین موفق شده بودند شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کنند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. با این حال، رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اختلال به دلیل نقص فنی در نیروگاه تولید برق حیفا رخ داده است.

هکرهای انانیموس سودان به‌تازگی اعلام کردند که توانسته‌اند با نفوذ به برنامه خبری «Hamel»، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» و پیش از آن، روزنامه «معاریو»، «هاآرتص»، «یدیعوت آحارانوت»، «گلوبز»، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، وبگاه خبری «۰۴۰۴» و «راتور» را هک کنند.

این گروه که چندی پیش مسئولیت حمله سایبری و هک وبگاه‌ سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» و وبگاه «بیمه» را برعهده گرفته بود، همچنین موفق شده بود وبگاه‌های صهیونیستی «Haganah Defense force» و وبگاه شرکت «United Parcel Service» را هک کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.