فارغ‌التحصیلی یک کارگر خدمات بهداشتی از دانشگاه هاروارد + عکس

دانشگاه هاروارد اعلام کرد یکی از دانشجویان این دانشگاه که پیش از این کارگر خدمات بهداشتی بوده است، در حال فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه است. 

به گزارش نیویورک پست،  این دانشجو که "ریهان استاتون" نام دارد، پیش از این در شغل خدمات بهداشتی مشغول به کار بوده و به جمع‌آوری زباله‌های شهر می‌پرداخته است اما در حال حاضر در حال آماده شدن برای فارغ‌التحصیلی از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد در ماه آینده است. وی هم‌ اکنون به کارگران در همان موقعیتی که قبلا در آن بوده، کمک می‌کند.‌

استاتون می گوید که بیش از ۷۰ هزار دلار برای کارمندان خدماتی جمع آوری کرده است. او به یاد می‌آورد که در دوران کارگری‌اش، یکی از مسئولان دانشگاه با او صحبت کرده است و علی رغم شرایطش در جمع‌آوری زباله، رفتار خوبی با او داشته است. این رفتار الهام بخش استاتون است.

این در حالی است که در زمان دانشجویی، دانشجویان با او برخورد خوبی نداشته‌اند. 

استاتون که برای امرار معاش زباله حمل می‌کرده، در خانواده‌ای با شرایط مالی ضعیف، بزرگ شده و گاهی اوقات در تامین غذای خود نیز دچار مشکل بوده است. 

فارغ‌التحصیلی یک کارگر خدمات بهداشتی از دانشگاه هاروارد

وی که در حال فارغ‌التحصیلی در رشته حقوق است، کمک به کارگران خدمات بهداشتی و برخورد مناسب با آنها را از وظایف خود می‌داند و به آنها کمک می‌کند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.