دستگیری زورگیر مسلح پارک آب و آتش

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از مردم کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ حوالی ساعت ۲۰ جمعه ۲۵ فروردین ماه امسال ماموران عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت‌زنی در محدوده پارک آب و آتش تهران به مرد جوانی که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک شده و رفتار او را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

واکنش وزارت بهداشت به سقط جنین در خانه

وی گفت: متهم در همین حین به طرف پسر نوجوانی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری کرده و به سرعت از محل متواری شد. در ادامه ماموران با اقدامات پیش دستانه و اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بررسی‌های بیشتر از این فرد یک قبضه سلاح سرد و پنج دستگاه تلفن همراهی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود به ارزش ۱ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف شد و گفت که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

رهانی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد و شناسایی مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.