اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۲
بنابر اعلام مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش، فردا پنجشنبه ۲۴ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری 1402 است.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه تاکنون ۹۲۰ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، گفت: فردا پنجشنبه ۲۴ فروردین آخرین مهلت ثبت نام است.

ابلاغ حق مسکن کارگران در سال ۱۴۰۲

دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبانی نیز که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا این تاریخ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید قبل از ثبت نام با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام کنند ضمن اینکه سیستم جامع آزمون سراسری راه‌اندازی شده است و در این سامانه به هر فرد صفحه‌ای اختصاص داده شده و هر داوطلب باید اطلاعات فردی و تحصیلی را به صورت کامل و دقیق وارد کند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.