رگبار و کاهش دما در تهران/ هشدار درباره تردد در جاده امام‌زاده داود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان نیمه ابری تا ابری و رگبار باران همراه با وزش باد خیلی شدید و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۲۵ فروردین) با فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری گاهی رگبار باران و وزش باد مورد انتظار است.

درگیری خانوادگی در خوی جان ۳ نفر گرفت

از عصر امروز و طی روز پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) پیرو هشدار نارنجی صادر شده در روز ( ۲۲  فروردین) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان بارش مداوم باران گاهی همراه با رگبار شدید و رعدوبرق و وزش باد شدید در نیمه‌جنوبی برای پنجشنبه شب گاهی وزش باد خیلی شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و سردسیر پنجشنبه شب تا صبح جمعه و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها، همراه با مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی تا روز جمعه کاهش محسوس دما ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد را شاهد خواهیم بود و سپس روند نسبی افزایش دما مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین‌ماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۵ فروردین‌ماه) نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین در پی هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها،، معاون عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که هموطنان از تردد به محور سولقان - امامزاده داود (ع)، خودداری کنند.

شهرداری منطقه ۵ تهران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  بوستان جنگلی کوهسار و بوستان جوانمردان از امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۲۶ فروردین تعطیل است.

لذا شهروندان از تردد در این بوستان ها، همچنین حضور در کنار رودخانه کن و رستوران ها و مراکز تفرجگاهی نزدیک مسیل ها و رودخانه ها جدا خودداری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.