زمان فعالیت متروی پایتخت در شب‌های قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت. 

مسعود درستی در این مورد افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. برهمین اساس، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، سرویس‌دهی در خطوط درون شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ و یکم و بیست‌ و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می یابد.

خبر سردار رادان درباره زمان رسیدگی به بی حجابی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰دقیقه انجام خواهد شد.

وی گفت: خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

درستی در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر اظهار کرد: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰دقیقه انجام می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان افزود: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.