هشدار جدی به اسرائیل: ساعت رویارویی نزدیک است

گروه فلسطینی عرین‌الاسود با بیان اینکه آمادگی کامل برای شرکت در نبردهای بزرگتر با رژیم صهیونیستی را دارد، تاکید کرد که مقاومت هرگز سلاح را زمین نمی‌گذارد و به مبارزه ادامه می‌دهد.

محل دادگاه محاکمه ترامپ تهدید به بمب گذاری شد

عرین‌الاسود در بخشی از این بیانیه طی پیامی به اسرای فلسطینی، گفت: «ساعت رویارویی نزدیک است و طبل جنگ در هر وجب از خاک مبارک ما به صدا درآمده است و ما آمادگی کامل برای شرکت در نبردهای بزرگتر با این دشمن وحشی را داریم».

اشاره غیرصریح سفیر آذربایجان در تهران درباره حمله به ارمنستان: وقت عمل است

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، این گروه ادامه داد: «ما صدای شما (اسرای فلسطینی) را شنیدیم و پیامتان به ما رسید و شما را ناامید نخواهیم کرد، شما از ما و ما از شما هستیم، میان ما و پیروزی شما جز مرگ چیزی فاصله نمی‌اندازد. خداوند شما را قوت بخشد و یاری کند و صبر عنایت فرماید».

در ادامه این پیام آمده است: «پیش بروید و عقب ننشینید، نبرد اکنون نبرد همه فلسطینی‌ها است و ما به یاری خدا آن را به نبردی آتشین تبدیل خواهیم کرد که بین حق و باطل تفاوت ایجاد می‌کند. وقت اثبات خود فرا رسیده است، پس یا عزت یا ذلت و خواری، موضوع را دست کم نگیرید و جدی بگیرید و در راه خدا بسیج شوید».

عرین‌الاسود در ادامه در پیامی به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نیز هشدار داد: «ما همانگونه هستیم که از جایی که شما نمی‌دانید به سوی شما بیرون می‌آییم و منتظر نبردهای بزرگتر بودیم و اکنون زمان آنها رسیده، آنچه را که رهبری شکننده شما به آن فکر نمی‌کرد، در ما خواهید دید؛ اینکه بر روی پایان دادن به مقاومت با یک جلسه در اینجا یا آنجا شرط‌بندی می‌کند».

این گروه مقاومت فلسطینی تاکید کرد: «ما تصمیم خود را برای گسترش رویارویی در حمایت از زندانیان خود در این روزهای سخت گرفتیم و شما صداقت سخنان ما را با عملکردمان در میدان خواهید دید».

به نوشته شهاب، در بخش دیگری از این بیانیه پیامی به «کسانی که می‌خواهند از پشت به مقاومت فلسطین خنجر بزنند» آمده است: «دچار توهمات پی در پی هستند، اگر یک لحظه باور کنید که پرونده مقاومت در دست یک شخص یا یک فرد یا گروهی از مردم است. مقاومت در همه کشورها ارتش خداست، پس شما چه کسی هستید که در برابر خدا و سربازانش بایستید؟»

عرین‌الاسود با بیان اینکه به مبارزه ادامه می‌دهد و اسلحه را زمین نمی‌گذارد، تصریح کرد: «حتی اگر بهای آن اعضای بدن ما باشد. اشغالگران از امنیتی که با کمک آمریکا و کشورهای همسایه به دنبال آن است، نخواهند رسید. مراقب باشید، زیرا فردا با خدا قرار خواهی گذاشت و مواظب باشید زیرا تاریخ به شما رحم نخواهد کرد».

در پایان این بیانیه آمده است: «خداوند به مردم شریفی که با عزت زندگی می‌کنند و می‌میرند خیر عطا نماید و خداوند همه کسانی را که به مقاومت توهین کردند و با قاتلان شهدا دست دادند را رسوا کند».

پیش از این نیز منابع محلی گزارش داده بودند که در جریان انفجار یک مین در مسیر خودروی حامل نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، سه سرباز زخمی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.