خطر نتانیاهو برای اسرائیل بیشتر از ایران و حزب‌الله است

از سوی دیگر یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در یک مصاحبه تلویزیونی با کانال ۱۳ این رژیم گفت که نگران کارهایی است که نتانیاهو نخست وزیر فعلی در داخل اسرائیل و نه در خارج از آن انجام می‌دهد.

لاپید با تاکید براینکه وارد کابینه نتانیاهو نمی‌شود، افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و افرادش به تدریج (رژیم) اسرائیل را نابود می‌کنند و اقتصاد و امنیت آن را از بین می‌برند.

وی در اظهارات خود با اشاره به اینکه این بحران در رژیم صهیونیستی بی سابقه است، گفت: این جدی ترین بحران ملی است که در نتیجه اقدامات کابینه نتانیاهو به وجود آمده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بودند.

این تظاهرات‌ در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.