15 افزایش سرمایه در بازار سهام

شرکت پتروشیمی خراسان عنوان کرد توقف واحدهای تولیدی به دلیل قطع گاز از سوی شرکت گاز بود که با توجه به لغو محدویت استفاده از گاز و برقرار شدن گاز خوراک و سوخت، واحدهای آمونیاک و اوره در مدار تولید قرار گرفتند.

شرکت ایران خودرو دیزل ( خاور) از پذیرش سهام این شرکت در بازار اول فرابورس ایران طی جلسه نهم اسفند ماه توسط هیئت پذیرش خبر داد.

بانک گردشگری نیز عنوان کرد با پذیرش سهام این نماد در بازار دوم فرابورس موافقت شده است.

شرکت بیمه دی از انعقاد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بیمه درمان تکمیلی کارکنان و دانشجویان به مبلغ 400 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت پتروشیمی فارابی بیان کرد پس از طی مراحل ابتدایی و اخذ مجوز از سهامداران عمده و انعقاد قرارداد با پیمانکار مجری طرح، روز گذشته آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پروژه تسویه پساب صنعتی واحد انیدرید فتالیک و استحصال اسید فیوماریک پتروشیمی فارابی با هدف رعایت الزامات زیست محیطی، حذف عوارض آلایندگی از شمول هزینه‌های شرکت، تنوع بخشی به محصولات و کسب درآمد پایدار و کاهش ریسک تجاری شرکت، برگزار شد.

شرکت پارس خودرو در خصوص وضعیت گزارش ارزشگذاری شفاف سازی کرد.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (تپکو) از فروش انواع ماشین آلات معدنی (فروش و تحویل انواع لودر، کامیون معدنی، بیل مکانیکی و بولدوزر) به مبلغ 475 میلیارد تومان را اعلام کرد.

شرکت عمران و توسعه فارس از فروش قطعی شش دانگ مجتمع تجاری واقع در شیراز را مطرح کرد که قیمت کل مورد مبلغ معادل 350 میلیارد تومان می باشد.

شرکت البرز دارو از معاملات خود با  پخش البرز صحبت کرد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش از عدم حصول نتیجه در مناقصه عمومی تأمین 20 میلیون رول حرارتی دستگاه کارتخوان شرکت به پرداخت ملت به دلیل وجود اختلاف قیمت خبر داد.

شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز  اعلام کرد زمین موسوم به چارز به مبلغ 86 میلیارد تومان را به فروش رسانده است.

همچنین شرکت صنایع خاک چینی ایران (کخاک) از فروش سهام شرکت ملی صنایع مس ایران و شناسایی 80 میلیارد تومان سود از این محل خبر داده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های خفولا، رکیش، اتکاسا، دماوند، وآفر و اتکای  سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

اما اطلاعیه‌های افزایش سرمایه در سامانه کدال داغ بود. افزایش سرمایه 22 درصدی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان از محل سود انباشته به ثبت رسید.

 

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه غاذر، غگلستا، کباده، خشرق، غشان و فجهان از محل سود انباشته صادر کرد. همچنین افزایش سرمایه شستان (پتروشیمی گلستان) را از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و فباهنر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد. 

افزایش سرمایه‌های قاروم، چکارن، ثامان، ولقمان و تپمپی نیز به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسیده است. همچنین هیأت مدیره شرکت پخش البرز افزایش سرمایه 58 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد.

شرکت تامین سرمایه نوین هم از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.