قتل جوان 36 ساله در یک دورهمی دوستانه!

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ۹اسفندماه در جمع خبرنگاران، از یک نزاع خونین منجر به قتل و دستگیری قاتل در کمترین زمان از سوی مأموران انتظامی این استان خبر داد. و اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته در یک دورهمی دوستانه ۹ جوان در یک باغ واقع در یکی از مناطق تفریحی شهر مجن از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود، دو جوان به دلیل شوخی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: در ادامه این نزاع، جوان ۲۱ ساله با استفاده از چاقویی که همراه داشت با وارد کردن ضرباتی به قفسه سینه فرد ۳۶ ساله، وی را داخل خودروی پارک شده داخل باغ رها می‌کند و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مضروب توسط سایر دوستانش به یکی از مراکز درمانی منتقل می‌شود، فزود: متاسفانه این جوان ۳۶ ساله به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند .

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: بعد از وقوع قتل، پلیس بلافاصله وارد عمل می‌شود و ماموران انتظامی شهرستان شاهرود، در کمتر از دو ساعت، قاتل جوان را در حالی که صندلی عقب یک دستگاه پراید مخفی شده بود شناسایی و دستگیر می‌کنند.

موقوفه‌ای افزود: بعد از بازجویی از این فرد، سرانجام قاتل به قتل دوست خود در درگیری لفظی با وی اعتراف و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی استان با ابراز تاسف از مرگ این جوان مجنی تصریح کرد: متاسفانه یک شوخی نابه‌جا و یک لحظه خشم بدون تفکر به یک قتل می انجامد اظهار کرد:

وی با اشاره به لزوم آموزش افراد در جامعه گفت: مهارت‌های رفتاری و گفتاری یکی از مهم‌ترین اصولی است که می‌تواند در سلامت فرد و جامعه تأثیر مستقیم داشته و از وقوع اتفاقات تلخ پیشگیری کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.