صدیقی: رهبری به تهرانی‌مقدم گفتند، ما از شما «موشک نقطه‌زن» می‌خواهیم

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به صدور حکم اعدام جمشید شارمهد، تصریح کرد: سرکرده یک گروه خونخوار جنایت کار با دست خونین و قصاوت قلبی که نشان دادند، در شیراز عزاداران حسینی را به خاک و خون کشیدند و در چندین عملیات تروریستی حضور داشتند در دادگاه علنی با وکیل لازم محکوم به اعدام شد، ولی دولت آلمان و رسانه‌های ضد بشریت این مسئله را خواستند به چالش بکشند و وقاحت دولت آلمان که کاردار ایران را احضار و تعدادی از دیپلمات‌های ما را اخراج کرد را مشاهده کردیم و از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.

صدیقی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه ادامه داد: اگر با خدا باشیم، خدا باماست و اگر خدا باما باشد همه چیز با ماست. با غیرخدا هر کس معامله کرد دچار خسران شد.

وی افزود: از زرق و برق دنیا خودمان را بکنیم. از گناه دوری کنیم و گناه زشتی و پلیدی است. امروز روز پاسدار است، سپاه از روز اول از دل مردم بیرون آمد. سپاه پاک و از دل مردم است. این تشکل نظامی با مبنای دینی پرچم‌دارش با امر خداوند پرچم را به دست گرفته است و تمرکز قدرت معنوی در وجود او به همه می‌رسد. کار نظام دینی نجات بشر است و فرق‌شان با دولت‌های سکولار و مادی و دنیوی این است که وعده دنیا به مردم‌شان می‌دهند در صورتی که اسلام برای همه نیازهای بشری پاسخ دارد.

وی ادامه داد: پیامبران برای این آمدند که زندگی مردم بوی خدا داشته باشد و زندگی بشریت همراه با قداست باشد. قدرت‌های بزرگ از ابتدا نمی‌خواستند چنین نظامی به وجود بیاید، اما با راهنمایی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از این شرایط عبور کردیم اما بعد از ۸ سال دفاع مقدس را به راه انداختند. بعد از آن هم ناتو فرهنگی را در سال‌های ۷۸ و ۸۸ به وجود آوردند و معتقد بودند بدون جنگ به مقاصد خودشان می‌رسند، اما به فضل الهی دیدید با رهبری تمام تارهای عنکبوتی دشمنان را با یک سخنرانی، افشاگری و روشنگری از بین بردند و دل‌ها را قرص و محکم کردند و دیدید در این جنگ فرهنگی که مخصوصا هویت انسانی را به یک هویت حیوانی و غربی تبدیل کردند، شکست خوردند.

وی اضافه کرد: در تمام این میدان‌های جنگ، تمام جبهه کفر با جبهه نظام اسلام درگیری داشت و در این جنگ نقش سپاه بی بدیل است. حسن تهرانی مقدم سپاهی بعداز جنگ ۸ ساله گفت که ما موشک نداریم و باید توانمند شویم .وی وقتی موفق می‌شود به رهبری تبریک می‌گوید رهبر معظم انقلاب می‌گویند ما به این اکتفا نمی‌کنیم و از شما موشک نقطه زن می‌خواهیم و امروز مشاهده می‌کنید هرجا بخواهیم دشمن خودمان را از بین ببریم چه عین الاسد چه جاهای دیگر ایران در جایگاه مقتدر قرار گرفته‌است و همه از سپاه حساب می‌برند.

وی در ادامه به نقش شهید فخری زاده در مساله هسته ای اشاره کرد و گفت: قدم به قدم ریزش باران سپاه پاسداران را مشاهده می‌کنید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران در ادامه بلاهای طبیعی را امتحان الهی خواند و گفت: درخشش سپاهیان ما که هم در خوی به امداد زلزله زدگان رسیدند و توانستند آرامش برقرار کنند و حضور رئیس جمهور جهادی ما با یک وسیله ساده بدون خبر قبلی برگ‌ زرینی به نظام جمهوری اضافه کرد و همچنین امداد رسانی آنان به زلزله زدگان ترکیه نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران است.


صدیقی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دنیا می‌خواست امسال ۲۲ بهمنی به وجود نیاید، اما امسال از همه سال‌ها باشکوه‌تر بود و مردم با وجود شرایط بد اقتصادی به میدان آمدند و اعلام کردند تا ظهور در این مسیر ثابت قدم خواهند بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.