راهکار برجامی برای خروج دولت از بن بست اقتصادی!

حسن روحانی که هفته‌هاست از لاک سکوت خود بیرون آمده و حضور فعال تری در عرصه سیاسی دارد، براین اعتقاد است که راهکار خروج کشور از مشکلات اقتصادی، احیای برجام و به سرانجام رساندن مذاکرات است.

بیش از یک سال است که حسن روحانی، ردای ریاست جمهوری را از تن به در آورده و صندلی پاستور را به ابراهیم رئیسی واگذار کرده است. او بیشتر این دوران پسا ریاست جمهوری را در سکوت گذارند اما چندماهی است که حضوری متفاوت را در پیش گرفته و علم جلسات با  وزرا، معاونان و دیگر مدیران دولتش را برپا کرده و آشکارا به مسائل و مباحث روز ورود پیدا می کند.

ادعای تازه وزیر جنگ اسرائیل: ایران به ۵۰ کشور جهان سلاح صادر می‌کند

گاهی به دولت رئیسی کنایه می زند و گاهی گریزی به مسائل مذاکرات هسته ای و تحریم ها می زند و البته در این میان به تناوب گزارش هایی از عملکرد دولتش را مطرح می کند تا پاسخی به نقدهای دولتمردان و حامیان دولت باشد.

سیگنال مهم شیخ دیپلمات به دولت رئیسی

اگر چه ابراهیم رئیسی و دولتمردان در یک سال و نیمی که روی کار آمدند، بارها کنایه های تند و تیزی را روانه دولت سابق کرده و روحانی و حامیانش را مقصر مشکلات کشور معرفی کردند اما، گویی حسن روحانی تصمیم گرفته تا مسیر متفاوت تری را از رئیسی و حتی محمود احمدی نژاد پیش گیرد و ضمن پاسخگویی نرم به نقدها، سیگنال کمک و همکاری به سوی دولت مستقر بفرستد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «سیگنال های شیخ به سید!» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.