واکنش ضرغامی به فرمان عفو رهبری

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.

واکنش وزارت خارجه به تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا

وی افزود: این دو کار مهم رهبر انقلاب به طور کلی سیاست ها را روشن می‌کند که درباره مسائل اجتماعی باید چگونه رفتار کرد. اگر هیجاناتی صورت می‌گیرد و اتفاقات ناپسندی رخ می دهد، روش برخورد با این اتفاقات چیزی نیست که برخی تجویز می کنند و خودشان به گونه ای لیدر اغتشاشات می‌شوند.

ضرغامی در پاسخ به چرایی تندروی برخی رسانه های معاند درباره احکام صادر شده برای متهمان اغتشاشات و خاموشی این تریبون‌ها پس از موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: ایشان با تدبیر، هوشمندی و موقع شناسی توانستند، تمام شبکه‌های رسانه ای دشمن را منفعل کنند. شبکه های رسانه ای دشمن پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان بدهند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: همه واکنش ها و اظهارت دشمنان پس از این فرمان رهبر انقلاب منفعلانه بود چراکه حرکت ایشان یک حرکت بسیار دقیق و صحیح بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.