سریال «نون خ» چه زمانی پخش خواهد شد؟

احتمال پخش سریال «نون خ» در ایام رمضان قوت گرفت؛ همچنین انتظار می‌رود این سریال طنز در تعداد قسمت‌هایی بیش از ۲۰ قسمت روی آنتن برود.

ساخت سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از آبان ماه امسال آغاز شد و حالا پس از گذشت بیش از چهار ماه، تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده و به گفته‌ سازندگان در مرحله‌ تدوین نهایی است.

این سریال طنز در فصل‌های گذشته پرداختن به مساله کرونا و همچنین فضای گرم و صمیمانه روستاها و کمبودهای موجود در این مناطق از جمله کردستان و کرمانشاه را دستمایه طنز قرار داد.

فصل اول این سریال در فروردین ۹۸ در ۱۵ قسمت روی آنتن رفت. فصل دوم آن نیز در ۱۷ قسمت در فروردین ۹۹ روی آنتن رفت و فصل سوم آن در ۱۶ قسمت فروردین ۱۴۰۰ روی آنتن رفت. آنچه که مسلم است تعداد قسمت های فصل چهارم «نون. خ» نسبت به فواصل گذشته بیشتر است و شاید دلیل آن را قرار گرفتن در مناسبت نوروز و رمضان عنوان کرد و باید دید سعید آقاخانی چه سوژهایی را در این فصل و با کمک بازیگران جدیدش دست مایه طنز قرار داده است.

داستان سریال «نون خ» از فصل اول تا سوم درباره زندگی نورالدین خانزاده با بازی (سعید آقاخانی) است که در استان کرمانشاه زندگی می کند و اتفاقاتی که برای خانزاده و دخترهایش و همچنین اهالی روستا رخ می دهد، مسیر قصه را تعیین می کند.

در این سریال بازیگران دیگری همچون علی صادقی، هدیه بازوند، علی صالحی، میرطاهر مظلومی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، صهبا شرافتی، فریده سپاه منصور، حمیدرضا آذرنگ و... به ایفای نقش پرداخته‌اند و حسن معجونی جدیدترین بازیگری است که در فصل چهار به جمع بازیگران پیوسته است.

فصل چهارم سریال «نون خ» آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویربرداری شد. سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از مجموعه‌های طنز در سال‌های اخیر است که ساخت آن تا فصل چهارم ادامه پیدا کرده است و در فصل جدید نیز بازیگرانی از جمله حسن معجونی، سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می‌پردازند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.