حمله به ماموران یگان حفاظت شهرداری تهران

سید خلیل اصولی مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات حادثه ضرب و شتم عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران که از سوی تعدادی از اراذل و اوباش در محدوده خلازیر واقع در منطقه ۱۹ حادث شد، گفت: در رابطه با اجرای دستور قضایی دادستانی ناحیه ۳۷ مبنی بر رفع تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز، عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران به شکل روزانه از تاریخ ۷ دی ماه جهت پوشش انتظامی در منطقه حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان این مطلب که با توجه به مصوبه شورای تامین و دادستانی مبنی بر دستور تخریب ۷۰ باب مغازه که به شکل غیر مجاز و تصرف عدوانی زمین های اداره اوقاف افزود: یگان حفاظت شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت داخلی خود از ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه در محل حاضر می شود و در کنار نیروهای شهرداری امور حفاظتی را به عهده می گیرد.

او ادامه داد: در بدو ورود نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران تعدادی از افراد معلوم الحال و اراذل و اوباش که از سوی مالکان استخدام شده بودند با ایجاد اغتشاش، سنگ و کوکتل مولوتوف به سمت نیروها و تجهیزات لجستیک پرتاب کردند که با ورود نیروهای یگان حفاظت از محل متفرق می شوند.

اصولی با تاکید بر این موضوع که واحدهای غیرمجاز تخریب می شود و راس ساعت ۴ بامداد دستور پایان عملیات از سوی فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران داده می شود، ادامه داد: در حین بازگشت، نیروها با حمله ناگهانی اراذل و اوباش مواجه می شوند و تعدادی از افراد مصدومکه ۲ نفر به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل می شوند.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: در حین بازگشت ابوالفضل کاظمی کارشناس رسانه یگان حفاظت شهرداری از سوی اراذل و اوباش از ناحیه سر و چشم مضروب می شود که به دلیل آسیب دیدگی چشم چپ به بیمارستان فارابی منتقل و پس از مداوا از بیمارستان مرخص می شود.

او ادامه داد: افرادی که ساخت و سازهای غیرمجاز انجام دادند برای جلوگیری از تخریب و اعاده زمین های تصرف شده به استخدام اراذل و اوباش اقدام می کنند، اما از زمانی که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران ضابط قضایی شده اند، این دست اقدامات از سوی متخلفان و اراذل و اوباش کاهش پیدا کرده است که امیدواریم دیگر شاهد این دست از حوادث نباشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.