رونمایی از ۳ المان جدید پایتخت در سال آینده

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به ساخت المان سعدی از جنس برنز در پایتخت از رونمایی سه المان جدید در تهران طی ۶ ماهه نخست سال آینده خبر داد.

رضا صیادی در تشریح روند ساخت المان‌های میادین شهر تهران، گفت: در مدیریت شهری جدید ۲ میدان در تهران دارای المان شدند یکی میدان الغدیر در منطقه ۴ و دیگری میدان مدافعان حرم در منطقه ۱۷.

وی افزود: نصب المان میادین موضوعی نیست که بتوان به آن سرعت عمرانی داد. در حقیقت سنگ فرش خیابان نیست که با اضافه کردن شیفت کاری روند کار سریع تر انجام شود.

صیادی ادامه داد: برای نصب المان میادین حتما نیاز دارد تا گروه های هنری و طراحان بنشینند فکر کنند چرا که قرار است یک نمادی به شهر تهران اضافه شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یک المان در مورد سعدی داریم که از جنس برنز ساخته شده است. ساخت المان آرش کمانگیر نیز در حال انجام است و یک المان هم برای خیام خواهیم داشت. به این ترتیب این ۳ المان در ۶ ماهه نخست سال آینده رونمایی خواهند شد و فکر می کنم با این ۳ المان سه نشانه جدید به شهر تهران اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مورد لزوم بازنگری در نصب سنگ فرش خیابان‌ها در تهران نیز گفت: اصلاح، بازسازی و ترمیم سنگ فرش ها و حتی اجرای سنگ فرش های جدید در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط شهرداران مناطق پیگیری می شود و سازمان زیباسازی هم اگر در نقاطی پروژه هایی داشته باشد که نیاز به سنگ فرش باشد سعی خواهد کرد با کیفیت بهتری کار را اجرا کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.