پیش‌ بینی هوای تهران تا آخر هفته

اداره کل هواشناسی استان تهران با استناد به نقشه‌های هواشناسی، ‌تصاویر ماهواره‌ای وخروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، وضعیت هوای استان را تا آخر هفته پیش‌بینی کرد.

از دارایی‌ها و منابع خدادادی کشور به نحو مطلوب استفاده نکرده‌ایم

بر این اساس، وضعیت جوی تا پایان هفته به دلیل سکون نسبی جو، ‌وارونگی دمایی نزدیک به سطح زمین، عدم وزش باد قابل ملاحظه و در صورت تولید آلودگی توسط کانون‌های انتشار، ‌ افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه  در ساعات پرتردد در مناطق شهری، پرجمعیت و سنعتی استان مورد اتظار است.

همچنین به دلیل وجود رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد، تا پایان هفته، پدیده مه و یخبندان در مناطق کوهستانی موجب کاهش دید و یخزدگی شبانه خواهد شد. از امروز تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما در استان پیش بینی می شود.

دمای هوا فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه، در تهران بین ۷ تا یک درجه، آبعلی بین ۲ تا منفی ۸ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۹ تا منفی یک درجه، پاکدشت بین ۹ تا منفی یک درجه، پردیس بین ۷ تا منفی ۴ درجه، پیشوا بین ۹ تا منفی یک درجه، دماوند بین ۵ تا منفی۸ درجه، رباط کریم بین ۸ تا منفی یک درجه، ری بین ۹ تا منفی یک درجه، شمیرانات بین ۹ تا منفی ۲ درجه، شهریار بین ۴ تا منفی ۲ درجه، فیروزکوه بین یک تا منفی ۶ درجه، قدس بین ۷ تا منفی ۲  درجه، لواسان بین ۵ تا منفی ۴ درجه، ملارد بین ۹ تا منفی ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به اوج گرفتن آلودگی هوای تهران این سوال مطرح است که در روزهای آینده  مدارس تهران تعطیل می شود یا نه؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.