وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک طی امروز/پیش‌بینی هوای تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران،ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۲۸ فروردین) با گذر سامانه بارشی، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در ساعت‌های ظهر تا شب وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق به‌ویژه در شمال شرق در نقاط مستعد با احتمال بارش تگرگ و گاهی وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دید به‌ویژه در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا صبح فردا (۲۸ تا۲۹ فروردین) کاهش نسبی دما مورد انتظار است. از اواخر وقت امروز به‌تدریج کاهش ابر و برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۹ تا۳۱ فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه شب و طی روز پنجشنبه (۱ اردیبهشت) با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و رگبار پراکنده مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فرودگاه امام خمینی(ره)  با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری و در اواسط روز وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۳۰ فروردین) کمی ابری و وزش با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت بارش طی۲۴ ساعت گذشته

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های فیروزکوه۱۳.۸ میلیمتر، فیروزکوه (آلودگی) ۶.۴ میلیمتر، آبعلی ۴.۱، دماوند ۳.۷، شمیرانات اقدسیه، فرودگاه مهرآباد، چیتگر و لواسان ۰.۲ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.