وضعیت ترافیکی معابر تهران

 شرکت کنترل ترافیک شهر تهران در مورد وضعیت معابر تهران در روز برفی که در اختیار ایسنا قرار داد، اعلام کرد: بر اساس پایش تصاویر شرکت کنترل ترافیک در بزرگراه آیت الله صدر مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی تا بزرگراه مدرس، بزرگراه یادگار امام مسیر شمال به جنوب از بزرگراه چمران تا بزرگراه جلال آل احمد ترافیک مشاهده می‌شود.

همچنین در بزرگراه چمران مسیر شمال به جنوب از خیابان ولیعصر تا تونل توحید، بزرگراه شیخ فضل الله نوری مسیر جنوب به شمال از پل ستارخان تا میدان صنعت، بزرگراه امام علی شمال به جنوب از بزرگراه ارتش تا بزرگراه محلاتی ترافیک گزارش شده است.

بر این اساس در بزرگراه هاشمی رفسنجانی مسیر شرق به غرب از تونل نیایش تا بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه سلیمانی مسیر غرب به شرق از بزرگراه کردستان تا خیابان کرمان و بزرگراه مدرس جنوب به شمال از بزرگراه حقانی تا خیابان ولیعصر نیز ترافیک گزارش شده است.

بر این اساس، بیشترین تراکم خودروها در منطقه ۳ با شاخص ۱۹۸ ، منطقه ۲ با شاخص ۱۵۸ در جایگاه ۲، منطقه یک با شاخص ۱۳۷ در جایگاه ۳ و کمترین میزان تراکم در منطقه ۱۹ با شاخص  ۱۸.۲۲ بوده است. طول صف ترافیک در مقیاس کل تهران به صورت لحظه‌ای در ساعت ۱۵ به میزان ۶۸۵ کیلومتر ازدحام رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.