مدارس کاشان تعطیل شد+جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به تعطیلی مهدهای کودک و پیش‌دبستانی گفت: آموزش حضوری مدارس ابتدایی دوره اول و دوم کاشان فردا تعطیل شد.

منصور شیشه‌فروش ضمن اشاره به استمرار آلودگی در استان اصفهان اظهار داشت: با تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های تعطیل است.

تمام دانشگاه‌ها و مدارس این استان تا دوشنبه غیرحضوری شد

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است، افزود: از عموم مردم شهروندان به گروه‌های حساس از جمله دانش‌آموزان، کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری خاص درخواست داریم تا از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن تاکید بر کاهش حضور در فضای باز ابراز داشت: توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

وی با بیان اینکه آموزش در این‌ مقاطع تحصیلی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به صورت مجازی پیگیری می‌شود، گفت: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و شرایط بررسی می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.