ارتش رسانه‌ای آمریکا  شکست خورد

دنیای اقتصاد-تبریز: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن مخصوصا آمریکایی‌ها می خواستند از مناسبت تاریخی ۱۶ آذر با روایت جعلی  و نادرست از روزی که با مختصات ضدآمریکایی شناخته می شود، علیه آزاده‌ترین نظام منطقه و ضدآمریکایی ترین دولت در سطح جهان سو استفاده کنند.

وی ادامه داد: از همه دانشجویان عزیز که در خنثی کردن توطئه دشمن با هوشیاری خود به وظیفه دینی و ملی عمل کردند تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور به ویژه اصناف و بازاریان آرزوی دشمن را به کابوس تبدیل کردند اما برخلاف کشور ما اعتصابات شدید در اروپا آغاز شده است و هر روز شاهد شکل گیری بزرگی از اعتصابات صنفی و بازاری در اروپا الخصوص کشورهای فرانسه و انگلیس هستیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در کشورهای اروپا روزی نیست که رسانه‌ها اخباری از اعتصاب و اعتراض گزارش ندهند اما آنچه نادیده گرفته می‌شود استاندارد دوگانه غربی ها برای مقابله با اعتراض ها و آشوب ها است.

وی افزود: برخورد کشورهای غربی و اروپایی با مقوله آشوب‌ها در سطح جهان دوگانه  است و آن ها معتقد هستند آشوب خوب همسو با منافع غربی ها است ولی اگر اعتراض در کشورهای خودشان و علیه منافع دولت های خودشان باشد، بد و ناجور است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: خاک یکی از منابع طبیعی و مهم‌ترین زیربنای تمدن هر کشور است و مسیر پیشرفت از خاک فراهم می شود برای تشکیل حتی یک سانتی متر خاک حدود ۱۰۰ سال یا حتی هزار سال زمان لازم است.

وی ادامه داد: متاسفانه استفاده بی‌رویه و نادرست از خاک موجب آن شده است که منفعت این نعمت از بین رود و جان بیشتر مردم جهان به خطر افتد.

امام جمعه تبریز گفت: جامعه هنری و هنردوست ایران صدای ماندگار  و گرم انقلاب و بزرگمردی از تبار فرهنگ و هنر آذربایجان را برای همیشه از دست دادند و  استاد قره داغی موسیقی و آواز را برای نسل های دیروز و امروز با آواز و سرودهایی که مضون جنگ و انقلاب دارد می شناسند.

وی افزود: استاد قره باغی نامی بزرگ  در عرصه هنر انقلاب است که با طنین پرشکوه و سرودهای حماسی خود به‌ویژه موسیقی آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو بر بدنه موسیقی ایران و دفاع مقدس و مهمترین و عظیم ترین رویدادهای تاریخ کشور نقشی بی بدیل داشت.

امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود گفت: نام استاد قره داغی در کنار نام بزرگان موسیقی ایران عزیز برای همیشه بر تارک فرهنگ پربار موسیقی این سرزمین همیشه خواهد درخشید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.