تداوم افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش دوباره قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا، سمند و رانا از چهارشنبه گذشته تا امروز است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۰۸ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۹۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن نیز از روز چهارشنبه تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

همچنین پراید مدل ۱۵۱ سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه تا امروز گران شدند به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۱۹۷ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۲۹ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۳۱ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۰۱ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۳۰۳ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۸۹ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۹۲ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۳ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۱۴ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده‌است و ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای سمند نیز در این مدت گران شدند؛ سمند LX XU۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۱۷ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از روز چهارشنبه تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند؛ دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۰ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۴۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.