تهرانی ها منتظر باد و باران باشند

سازمان هواشناسی هم‌زمان با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از تشدید بارش‌ها در کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی خوزستان و غرب اصفهان برای امروز (چهارشنبه) خبر داد.

سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) و فعالیت آن تا اواخر وقت روز جمعه خبر داد و اعلام کرد: بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، در نواحی گرمسیر با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی درباره خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی در پی تشدید فعالیت این سامانه در برخی استان‌ها طی امروز و فردا نیز هشدار داده است.

بر این اساس سازمان هواشناسی امروز (چهارشنبه) به کشاورزان استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان،

و برای فردا (پنجشنبه) به کشاورزان استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب اصفهان به مدیریت عملیات باغداری توصیه کرد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز چهارشنبه در زنجان، همدان، مرکزی، کردستان، ایلام، نیمه غربی اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی و فردا (پنجشنبه) در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، غرب سمنان، کردستان، همدان، کرمانشاه، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر و جنوب اردبیل بارش‌ها تداوم دارد،

روز جمعه نیز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، خوزستان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و شرق و شمال شرق سمنان بارندگی خواهیم داشت.

آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود. در ساعت شب نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. امروز هوای تهران نسبتاً آلوده است؛ اما فردا به سبب بارندگی‌ها از میزان غلظت آلودگی‌ها کاسته می‌شود.

هوای تهران روز پنجشنبه در برخی ساعات ابری همراه با بارش پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما نیز امروز در پایتخت ۱۷ و ۹ درجه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.