درخواست روزنامه اصولگرا برای برخورد جدی با تیم فوتبال ساحلی

روزنامه وابسته به سپاه که دیروز به خوشحالی نکردن تیم فوتبال استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام اعتراض کرده بود، امروز نیز از بازیکنان تیم فوتبال ساحلی و همچنین خواندن نشدن سرود ملی از سوی آنان گلایه کرده و خواستار برخورد با این طیف از ورزشکاران شده است.

سؤال اینجاست که ما باید با این رفتار‌های دوگانه و ریاکارانه و این توهین‌های آشکار به پرچم و سرود ملی و بالاتر از همه به مردم کشور چگونه برخورد کنیم؟ آیا فدراسیون‌های فوتبال و کشتی برخوردی خواهند داشت تا شاهد تکرار این قبیل حرکات نباشیم؟ اینکه ورزشکاری با نام ایران برود و بعد از کسب افتخار به پرچم و سرودمان بی‌احترامی کند، اصلاً پذیرفته نیست.

در ادامه این مطلب آمده است: سؤال بعدی اینجاست، اگر این عده با ایران و نظام مخالفتی دارند اصلاً برای چه به اسم ایران و نظام اسلامی به مسابقات اعزام می‌شوند که بعد از آن اینگونه لجن‌پراکنی کنند؟

جوان در ادامه به انتقاد از رفتار سعید پیرامون پرداخته و نوشته« بازیکنی با نام و لباس مقدس تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شود و بلافاصله بعد از حرکت حاشیه‌ای او، اسپری‌پاشی‌ها روی دیوار‌های شهر شروع می‌شود. باید خیلی ساده باشیم که تصور کنیم تمام این حرکات تصادفی است و درست اینجاست که باید مسئولان فدراسیون‌ها و کمیته‌های انضباطی آن‌ها دست به کار شوند و با تحریم و جریمه این توهین‌کنندگان به پرچم و سرود و این آتش‌بیاران معرکه اغتشاشات برخوردی جدی کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.