واکنش شریعتمداری به حادثه تروریستی شاهچراغ

وزیر سابق کار و تعاون و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم طی پیامی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود این جمله پیر جماران امام (ره) پس از چهل و اندی سال همچنان جاری و ساری است . کشوری که بنیانش با خون شهیدانش بیمه شده است ، از شهید شدن و شهید دادن نمی هراسد .

امروز ما سوگوار خون های به ناحق ریخته مردم مظلومی هستیم که قربانی حماقت و جنایتند . زائران مظلوم بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی (ع) شاه چراغ ، چشم و چراغ سرزمین فارس ، مردم بزرگ شیراز و ملت بزرگ ایران‌ قربانی ددمنشی دشمن حیوان صفت بشریت ، داعش جنایتکار شدند و در حال زیارت به خاک و خون غلتیدند .

اینجانب این مصیبت بزرگ را به همه هموطنانم‌ ، خصوصاً مردم خوب و خونگرم و شایسته و بزرگ منش شیراز تسلیت عرض میکنم و برای خانواده های شهدای گرانقدر این حادثه صبر و آرامش و برای مجروحان عافیت کامل از خدای بزرگ مسئلت دارم . امنیت که دُرّی گرانبها و از موهبتهای بزرگ الهی است ، در سایه عقل و منطق حکمرانان و انسجام و یکپارچگی یک ملت تقویت و با تضعیف هر یک از این عناصر مهم از جامعه رخت بر می بندد.

توجه به نصایح بزرگان و عنایت بزرگان به نصایح مصلحان دلسوز ملک و ملت از مهمترین لوازم ایجاد ، بسط و نضج امنیت در جامعه است .

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

محمد شریعتمداری .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.