حادثه تروریستی شاهچراغ نقاب دشمنان را کنار زد

نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در پس  حادثه تروریستی در شاهچراغ عیان شد که ضربه زدن به اعتقادات ،باورهای مذهبی و انسانی ملت ایران هدف اصلی توطئه دشمنان است.

محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت:

《حادثه تروریستی شاهچراغ،نقاب دشمنان را برداشت. حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ که منجر به شهادت ومجروح شدن جمعی از زائران و هموطنانمان شد،ایران را داغدار کرد.

ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت بزرگ ایران، برای خانواده‌های داغدار صبر و برای مجروحین شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال خواستارم.در هفته‌های اخیر دشمنانِ ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هرچه در توان داشتند به کار گرفتند تا به اهداف شومشان علیه مردم و کشورمان دست یابند. در پی ناکامی‌های مستمر اما نهایتا نقاب را کنار زدند و غایت توان خود را در قالب حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ به نمایش گذاشتند.

دشمنان با آتش‌گشودن به سمت مردم نمازگزار عیان کردندکه نیتشان جز ضربه زدن به اقشار مختلف مردم نیست و بنا دارند با تقابل ساختگی بین عموم مردم به وحدت ملت ایران ضربه بزنند.در پس این حادثه عیان شد که ضربه زدن به " اعتقادات ،باورهای مذهبی وانسانی ملت ایران " هدف اصلی توطئه دشمنان است.

اگرچه جنایت تلخ امروز شیراز آشکار کرد که دشمنان نظام هیچ خط قرمزی برای تقابل با ایران اسلامی ندارند اما آنچه مسلم است اینکه مردم هوشیار و آگاه ایران همچون گذشته بازهم راه را بر سواستفاده آنها(دشمنان) خواهند بست.در  کنار هوشیاری مردم و ورود تمام قد مسئولان امنیتی به این حادثه برای ریشه یابی موضوع و برخورد جدی با عاملان آن ،ضروری است که دیگرمسئولان، صاحبان کرسی و اندیشه از هر طیف سیاسی به میدان آمده و همگی در کنار هم  پرده از توطئه جدید دشمن بردارند و  نسبت به تقویت انسجام و وحدت ملی اهتمام بیشتری داشته

باشند.》

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.