زلفی‌گل: کلاس‌های دانشگاه شریف حضوری است

محمد علی زلفی‌گل روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دوره جوانی، رویکرد و مطالبات خاص خود را دارد و طبیعی است این شور و نشاط در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: خوشبختانه همکاران دانشگاهی‌، یاوران علمی، دانشجویان و اساتید ما خودشان مسیر آموزششان را پی می‌گیرند. بدیهی است که مطالبات دانشجویان باید شنیده شود و ما موظف هستیم پاسخگوی آنها باشیم و باید سعی کنیم در حد توانمان شرایطی را مهیا کنیم که جامعه فرهیخته دانشگاهی ما بتوانند در پیشرفت علم و فناوری اثربخش‌تر از گذشته باشد.

زلفی‌گل درباره برگزاری کلاس‌های دانشگاه اظهار کرد: اکنون برگزاری کلاس‌ها حضوری است و مگر در موارد خاصی که شرایط خاص مانند مشکلات خوابگاهی وجود داشته باشد در غیر اینصورت برگزاری کلاس‌ها مجازی است.

وی درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است برای ورودی‌ها با توجه به شرایط و امکانات خاص تاکنون مجازی بوده است؛ درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه صنعتی شریف و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.