علت فوت آرنیکا قائم‌مقامی به نقل از پدرش

پدر مرحومه آرنیکا قائم‌مقامی با مراجعه به دادسرای امور جنایی با بیان جزئیات فوت دخترش، درباره اخبار منتشرشده مبنی بر کشته شدن آرنیکا در اغتشاشات توضیح داد.

یکشنبه اول آبان ماه سال ۱۴۰۱ مرگ دختر جوانی روی تخت بیمارستان گلستان توسط پدرش به کلانتری ۱۰۲ پاسداران گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران با دستور میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

آخرین وضعیت عکاسان مطبوعاتی بازداشت‌شده اخیر

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دختر جوان ۱۰ روز قبل از پنجره اتاق‌ خواب خود به پایین پرتاب و به بیمارستان گلستان منتقل شده که پس از ۱۰ روز اقدامات درمانی، روی تخت این بیمارستان فوت کرده است.

روز گذشته پدر مرحومه نیز هنگام  مراجعه به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام کرده از هیچکس در رابطه با فوت دخترش شکایتی ندارد و دخترش از پنجره اتاق‌ خواب خود سقوط کرده است.

تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده نیز صحت گفته‌های پدر آرنیکا را تایید کرد؛ مبنی بر اینکه وی در جریان اغتششات اخیر تهران حضور نداشته و بنابر گفته‌های پدر متوفی، هنگامی که این دختر جوان از پنجره اتاق خود به پایین سقوط کرده، با توجه به جراحتی که  داشته، با پدرش حرف می‌زده است و همچنین وی هیچگونه مصرف قرص یا دارویی نداشته است.

روز گذشته پدر مرحومه در شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی مراجعه کرده است. پدر مرحومه روز گذشته به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب و جرحی در جریان اغتشاشات  قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است. همچنین وی در رابطه فوت فرزندش گفته هنگامی که وارد اتاق آرنیکا شده، پی‌برده دخترش به پایین پرتاب شده است و پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آرنیکا به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه تحقیقات، پدر آرنیکا قائم‌مقامی گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌ مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.

 میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران با تایید این جزئیات در این باره گفت: خبر منتشر شده در فضای‌مجازی مبنی بر ضرب و جرح مرحومه آرنیکا قائم‌مقامی در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس کذب محض است و مرحومه براثر سقوط از پنجره خانه خود فوت کرده است همچنین تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.