توئیت جدید امیرعبداللهیان درباره تحریم‌ها

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه تحریم‌ها مردم عادی را هدف قرار می‌دهد و به گروه‌های آسیب‌پذیر بیش از همه لطمه می‌زند.، گفتتداوم تحریم، حمایت ریاکارانه غرب از حقوق بشر را آشکارتر می‌کند.

امیرعبداللهیان: اگر سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند

حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه در توییتر نوشت: امروز در بازدید از مرکز حامی کودکان پروانه ای، دیدم که تحریم‌های غیر انسانی چه رنجهای دردناکی را برای این کودکان رقم زده است.

وزیر امور خارجه افزود: تحریم‌ها مردم عادی را هدف قرار می‌دهد و به گروه‌های آسیب‌پذیر بیش از همه لطمه می‌زند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: تداوم تحریم، حمایت ریاکارانه غرب از حقوق بشر را آشکارتر می‌کند.

امیرعبداللهیان در آستانه هفته جهانی شناخت بیماران پروانه‌ای، امروز چهارشنبه در بازدید از خانه ای بی (بیماران پروانه‌ای) به همراه ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در تهران گفت:  بسیار متاسف شدیم از آنچه که امروز از طریق تصویری مشاهده کردیم و در جریان مشکلات این بیماران قرار گرفتیم. تاسف و تاثر نفرت ما از عواملی است که در تحریم‌های انسانی و دارویی ملت ما دست دارند. متاسفانه بیش از یک هزار بیمار پروانه‌ای در ایران شناسایی شده است و سوئد از قرار دادن این پانسمان دارویی سرباز می‌زند.

وی ادامه داد: تحریم‌های یکجانبه امروز به ابزار مدرن برای نقض حقوق بشر تبدیل شده و کشورهای غربی که در ایران به دنبال آشوب و ترور بودند و اشک تمساح ریختند و حداکثر سوء استفاده از احساسات پاک مردم ایران برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور داشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.