ترافیک سنگین در جاده‌های شمال/تازه ترین وضعیت راه‌ها

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور ارتباطی این استان در کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشـت: در  مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه و همچنین در مسیر رفت و برگشت این جاده در محدوده نساء، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است. 

وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و همچنین در مسبر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده گیااوند را نیز در زمان حاضر سنگین ذکرکرد. 

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در آزاد راه تهران شمال تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.