سردار نقدی: معیار برای ارزیابی وضعیت کشور نباید اقتصاد و تورم باشد

 

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ۲ شهریور در همایش بزرگ جهاد تبیین و روایت که در حسینیه ثاراالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: هر موقع ملت بزرگ ایران اسلامی با یک چالش، ابتلا و معضل جدید روبه‌رو می‌شدند، دشمنان نظام اسلامی تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی به روزهای پایانی خود رسیده است، ولی ملت ایران سرافرازتر از قبل به مشکلات غلبه می‌کردند.

وی با بیان اینکه ما امروز چهل و سومین سالگی انقلاب اسلامی را شاهد هستیم و معیارها نباید برای ارزیابی وضعیت کشورمان، مسائل اقتصادی و تورم باشد، ادامه داد: دشمنان فقط با محاسبات مادی‌ و معادلات ریاضی سرنوشت کشورمان را پیش‌بینی می‌کردند، ولی امام خمینی و مقام معظم رهبری به قوانین الهی استناد کرده و انقلاب را به جلو پیش می‌بردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: طبق تصور غرب هر کشوری نیرو، سلاح و امکانات بیشتر و به‌روز داشته باشد، در هر نبردی پیروز است، حال آنکه در سنت الهی چنین نیست.

سردار نقدی اضافه کرد: در این زمینه جنگ احد یک نمونه بارز است، که مسلمانان به میدان جنگ می‌روند و بر سپاه بزرگ دشمن غلبه می‌کنند، بعد به دلیل سرگرم شدن به جمع‌آوری غنایم شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه سنت الهی از قوانین دیگری پیروی می‌کند، به‌طوری‌که هر کس خداوند را یاری کند، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد، ادامه داد: از نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب نیز این مورد را در ارتباط با کشورمان شاهد بودیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.