رئیس رژیم صهیونیستی: از تجاوزهای جنسی به زنان، در زندان‌های اسرائیل عمیقاً شوکه شده‌ام

رئیس رژیم صهیونیستی با دردناک خواندن موضوع تجاوزهای جنسی به زنان در زندان‌ جلبوع، اذعان کرد که اتهامات جدید در این خصوص برای او شوکه‌کننده و تهوع‌آور بوده‌اند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در پی افشای برخی جرائم و تجاوزات جنسی به زندان‌بانان زن در زندان جلبوع (گیلبوا) رژیم صهیونیستی، درباره وضعیت و امنیت زنان در سرزمین‌های اشغالی اظهار تاسف کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، هرتزوگ در این باره گفت: «وقتی به اظهارات و شهادت‌های زندانبانان زن در روزهای اخیر گوش می‌دهم، برایم شوکه‌کننده، دردناک و تهوع‌آور است. به نظر می‌رسد که این احساس در بین عموم مردم اسرائیل مشترک باشد و من در مورد اتفاقات بدی که در زندان گیلبوآ رخ داد و طنین آن‌ها در روزهای اخیر پیچید، صحبت خواهم کرد».

رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: «هر زن در اسرائیل باید احساس امنیت کند و هرکسی که به نام دولت ماموریتی را انجام می‌دهد باید در امنیت باشد. چگونه به چنین وضعیت ناراحت‌کننده‌ای رسیدیم که اجساد زنان مدافع ما حلال شد؟»

وی در این باره اذعان کرد: «نباید فراموش کنیم که جراحات و زخم‌هایی که این سربازان زن با خود به همراه می‌کشند، برای همیشه در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند و پاک نخواهد شد. این [جرائم] تاثیرات خود را بر جسم، روح و جان قربانیان گذاشت».

هرتزوگ درباره اقدامات رژیم صهیونیستی بعد از این جرائم و خشونت‌ها گفت: «ما باید تحقیقات کاملی را در این موارد انجام دهیم تا همه مسئولین به شدت پاسخگو باشند؛ این چیزی است که ما به آن متعهد هستیم».

این اظهارات در حالی از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر رسانه‌ها عبری‌زبان در گزارش‌هایی که ابتدا بسیار عجیب به نظر می‌رسید فاش کردند زندانبانان زن در زندان اسرائیلی جلبوع، با اطلاع مسئولان زندان مورد تجاوز زندانیان امنیتی قرار گرفته‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.