روایت سردار نقدی از 200 پرده نمایشگاه جنایات آمریکا

همایش معاونت حقوقی سپاه با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار سهراب علی شمخانی معاون حقوقی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین حقوقی سپاه برگزار شد.

 

سردار نقدی در این همایش با بیان اینکه خداوند متعال دوست دارد کسی که مورد ظلم واقع شده است فریاد دادخواهی اش را بلند کند و علیه ظلم سخن بگوید در خصوص لزوم اقدامات حقوقی درباره جنایات آمریکایی ها اظهار داشت:  ظلم و جنایت ها باید دیده شوند باید حق مان را مطالبه و از ابتکار عمل هایمان استفاده کنیم و  درست و  مستند جنایات آمریکا را ثابت می کنیم؛  باید حرکت کرد و نصرت را آن موقع از خدا خواست.

معاون هماهنگ کننده سپاه در خصوص جنایات آمریکایی ها گفت : ۲۰۰ پرده نمایشگاه جنایات آمریکا در جنگ وجود دارد که با رسوا شدن آنها  قابل پیگیری است  و کمترین نتیجه گیری حقوقی ما برابر آمریکا بازدارندگی آنهاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان عنوان داشت: اگر خداوند بخواهد به شما نصرت بدهد چنین کاری را می کند، نگه داشتن انقلاب خود اعجاز الهی است ، شرایط سختی داشتیم اما با ولایت فقیه توانستیم مشکلات را حل کنیم و از سد آنها بگذریم، به امید خداوند پیروز می شویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.