سردار نقدی: اسرائیل امروز در خانه خودش امنیت ندارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه ایجاد روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای منطقه در واقع شکست این رژیم است، گفت: این ارتباط آشکار شدن و کنار زدن پرده‌ها است تا ملت‌های منطقه تکلیف خود را بدانند.

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع مردم شیراز با بیان اینکه آفرین بر ملتی که ولی زمانش را شناخت، اظهار داشت: این ملت حسین زمان را به خوبی و نیکی شناخت و پرچمی که با مظلومیت به زمین افتاده بود بر دوش گرفت تا انتقام خون شهدای کربلا را از ظالمان بگیرد.

وی با بیان اینکه این ملت در راه اسلام ناب محمدی همه سختی‌ها را تحمل کردند، گفت: این ملت جانبازی در راه اسلام و تقدیم شهدا، تحمل محاصره‌ها و تنگناهای اقتصادی، تهاجم فرهنگی را با عظمت درک کردند و دشمن را در همه عرصه‌ها شکست دادند. ولایت فقیه را پاس داشتند و خداوند نیز این تلاش‌ها و جهادهای ملت ما را بی‌نصیب نگذاشته و همه جا ما را پیروز کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران امروز با عظمت و با هیبت با زبان روزه به صحنه آمدند و پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشتند، افزود: دشمن انتظار داشت که با تحریم‌های اقتصادی بعد از ۶ ماه ملت برای مطالبه نان به خیابان بریزد و مقابل نظام اسلامی بایستد اما امروز به خیابان آمدند و پاسخ آمریکا را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دادند.

سردار نقدی با بیان اینکه خدا پاداش این استقامت را به خوبی داد و در همه عرصه‌ها این ملت را پیروز کرد، عنوان کرد: مسئله فلسطین یکی از مسائلی اساسی است که ملت ایران در آن وارد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از آغاز پیدایش نکبت‌بارش همیشه دست برتر را در جنگ‌ها داشت، گفت: در ابتدا کشورهای عربی خواستند مانع سلطه صهیونیست‌ها شوند اما شکست خوردند و نتوانستند صهیونیست را عقب برانند، در ۱۹۶۷ میلادی اسرائیل به دیگر نقاط حمله کردند و در ۶ روز کشورهای عربی را شکست داد و همه را تحت سلطه خود گرفت.

سردار نقدی افزود: در برهه‌ای دیگر کشورهای عربی خواستند انتقام شکست خود را بگیرند اما نتوانستند و شکست خورده از این میدان خارج شدند. در ۱۹۸۲ وقتی رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد و نیمی از لبنان تصرف کرد و بیروت را محاصره کرد و همیشه روی نوار پیروزی حرکت کرد و چندین لشکر کشورهای عربی را شکست فاحش داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه از روزی که ملت ایران وارد میدان شد و پرچم را در دست گرفت شکست‌های اسرائیل شروع شد، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان به تاسی از انقلاب اسلامی اسرائیل را عقب راندند و از آن زمان تاکنون رژیم صهیونیستی طعم یک پیروزی را نچشید، در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل با حزب‌الله لبنان شکست خورد و وقتی به نوار غزه تحت محاصره ارتش اسرائیل حمله کرد از اینها در جنگ ۲۲ روزه شکست خورد.

وی با بیان اینکه این عظمت از الهامات ملت قهرمان ایران است که با ایستادگی در مقابل استکبار ناشی شد، گفت: ثمره جهاد جوانان شما بود که ملت‌های منطقه را با ایستادگی و صبر و مقاومت آشنا کرد و این مقاومت ثمره روز قدس‌هایی است که شما با زبان روزه به میدان آمدید. 

سردار نقدی با بیان اینکه رژیمی که ادعای حاکمیت نیل تا فرات را داشت امروز دور خودش دیوارهای بتنی کشیده که مبادا آسیب ببیند، افزود: نوار آبی روی پرچم اسرائیل نشانه تسلط نیل تا فرات است اما امروز باید نوار آبی رنگ را از پرچم خود بردارد و دو دیوار بتنی بگذارد امروز در خانه خودش امنیت ندارد.

وی با بیان اینکه پیروزی‌هایی که خدا عطا کرده تا فتح بیت‌المقدس ادامه دارد و تکمیل می‌شود، گفت: این رژیم خیلی زودتر از ۲۵ سالی که اعلام شده ساقط می‌شود و اگر از پیروزی قریب‌الوقوع دم می‌زنیم یک مسئله ذهنی نیست این موضوع عینیت دارد و فقط در بیان ما نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه فلسطین قطعا آزاد می‌شود، گفت: با رجوع به فیلم‌ها و مذاکرات رژیم صهیونیستی در انتخابات مشخص است که نگران این هستند که اسرائیل به ۸۰ سالگی نرسد، آنها در محاصره مجاهدان اسلام هستند و  قبل از اینکه دست‌های مجاهدان اسلام به آنها برسد باید از اینجا بروند و امروز عده‌ای از آنها نیز به آمریکای لاتین رفته و زمین خریدند.

وی با بیان اینکه با ایستادگی این ملت قهرمان با تبعیت از ولایت این پیروزی قطعی خواهد بود، گفت: بیشتر راه پیموده شده و مشکلات را پشت سر گذاشتیم و به پیروزی بزرگ نزدیک هستیم و تاخیر پیروزی برای این است که ما آماده شویم تا الگوهای تمام عیار دولت اسلامی تامین شود.

سردار نقدی با بیان اینکه دولت اسلامی جز با همراهی همه ما شکل نخواهد گرفت گفت: بزرگترین کمکی که مردم توانستند بکنند صبر کردن بر مشکلات بوده از این جهت حجت بر مسئولان تمام است، باید صراط مستقیم را مرتب یادآوری کنیم تا الگوی تمام عیار برای همه دنیا ارائه دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه دولت اسلامی دولتی است که درونش فساد نتواند شکل بگیرد و دستگاه قضایی نیز پیشگیرانه موانع اجتماعی را از بین ببرد، افزود: این پیروزی‌ها در انتظار قدم‌های ما در استحکام دولت اسلامی است و بیشترین چیزی که نیاز داریم امر به معروف و نهی از منکر است. همه جا معیار و شاخص اسلام باشد و هر جا کجی ببینند نهی از منکر و امر به معروف کنند.

وی عنوان کرد: ایجاد روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای منطقه در واقع شکست این رژیم است چون امارات و عربستان سعودی در تکوین صهیونیستی بوده‌اند و این ارتباط آشکار شدن و کنار زدن پرده‌هاست تا ملت‌های منطقه تکلیف خود را بدانند تا دوست کیست و دشمن کیست.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز این حقیقت با دست خود دشمن آشکار شد و طبیعی‌سازی روابط نشان داد که از روز اول آل سعود و آل خلیفه صهیونیستی بوده‌اند، افزود: ملت فلسطین امروز می‌بیند مردانی که در دفاع از آن ایستادند شاگردان مکتب اهل بیت هستند و این مقدمه پیروزی بزرگ است تا به زودی این پیروزی در بیت‌المقدس اتفاق بیفتد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.