حباب سکه چند درصد شد؟/پیام آمریکایی به بازار دلار

قیمت دلار و سکه امروز نسبت به روز یکشنبه رنج بود.

بازار ارز تهران در ابتدای معاملات نقدی امروز سه شنبه ۲۸ تیر ماه شاهد رشد ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در مقایسه با روز یکشنبه بود اما در ادامه معاملات نقدی قیمت دلار نسبت به دو روز قبل رنج شد. 

 در بازار  سلیمانیه هم قیمت  دلار امروز نسبت به روز قبل رنج بود . قیمت درهم نیز نوسان محدودی را در مقایسه با روز یکشنبه ثبت کرد. با این حال نرخ برابری درهم به دلار در تهران در کانال جدید قرار داشت.  

 

ترافیک سفر مقامات سیاسی به تهران

به عقیده برخی از تحلیلگران بازار ارز ، معامله گران دلار در شرایط ترافیک سفر مقامات سیاسی به تهران منتظر سیگنال های جدید هستند . رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه در تهران است  و با سید ابراهیم رئیسی  و رهبر انقلاب دیدار کرده است . قرار است  پوتین و وزیر خارجه سوریه هم راهی تهران شوند. 

 

به نظر می رسد محور اصلی رایزنی روسای جمهور روسیه و ترکیه  در تهران علاوه بر موضوع سوریه ، بحران اوکراین و امنیت مواد غذایی و بحث صادرات غلات اوکراین باشد .

پیام وندی شرمن به بازار دلار 

وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا  درباره برجام گفت: تحریم‌های ایران لغو می‌شود. شرمن گفته با لغو تحریم ها اقتصاد ایران  بهبود  پیدا می کند و ایران می تواند نفت بفروشد زیرا  جهان به نفت ایران احتیاج دارد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «قیمت دلار و سکه رنج شد /پیام آمریکایی به بازار دلار» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.