هرگز اجازه موج سواری به منافقین و ضد انقلاب را نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ازشناسایی و دستگیری عوامل شرور و معاند با هدف تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم در استان خبر داد.

رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان  اظهار داشت: در پی وقوع برخی فراخوان‌ها در خصوص خشک شدن دریاچه ارومیه و دعوت مردم به آشوب و تجمعات غیرقانونی از سوی منافقین کور دل و ضد انقلاب؛ مردم غیور استان همواره اثبات کردند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش استانمان را به مخاطره اندازند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه  با اشاره به موج سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت طلب از همان ابتدای موضوع، یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که امنیت مردم عزیز و هوشیار همواره خط قرمز پلیس بوده و هست و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه‌ای به این امنیت که شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده ایم، وارد شود.

وی تصریح کرد: امروز پلیس با اشرافیت اطلاعاتی که دارد؛ هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم، هدفی نداشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جهانبخش ادامه داد: متاسفانه برخی افراد هم نادانسته این اخبار تنش زا را در فضای مجازی بازنشر می‌دهند و در واقع آرامش مردم را با اینگونه اخبار بر هم می‌زنند که امروز به پلیس فتا تکلیف شد تا این افراد را در بستر فضای مجازی شناسایی و تحویل دستگاه قضایی دهند تا برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، با هوشیاری و آگاهی مردم ولایی و معتقد استان آذربایجان‌غربی اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشده و مردم شریف استان مطمئن باشند که موضوع از طریق مبادی قانونی به جد پیگیری خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.