هشدار  تند رئیسی به آمریکا / پاسخ سخت و پشیمان کننده می دهیم

ابراهیم رئیسی در دیدار با عموم مردم استان کرمانشاه در سالن ورزشی امام خمینی(ره)، ضمن تبریک دهه ولایت، استان کرمانشاه را استان مقاومت، دفاع و ایستادگی در برابر دشمنان معرفی کرد و اظهار داشت: کرمانشاه یعنی زنان و مردان مصممی که دشمن را مستأصل کرد.

وی با باشاره به وجود فاصله بین وضعیت موجود استان کرمانشاه با آنچه که باید باشد، بیان داشت: با وجود این همه ظرفیت، نباید شاهد بیکاری در استان باشیم و در این مورد تأکید ویژه‌ای به استاندار کرمانشاه داشته‌ام و به مردم اطمینان می‌دهم مساله اشتغال به عنوان مهمترین مسأله دولت دنبال خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه برخی کشورها در صدد ترانزیت ناامنی به کشور هستند، اظهار کرد: در جمع مردم غیور کرمانشاه به آمریکا و متحدانش پیام می‌دهم که ملت بزرگ ایران هیچ گونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطایی با پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.
 

هشدار جدی رئیسی به آمریکا و هم پیمانانش | ...پشیمانتان می‌کنیم | هرگونه خطایی با پاسخ سخت و پشیمان کننده می‌شود

 

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان منطقه از روابط تحقیر آمیز دولت‌های خود با آمریکایی‌ها که موجب غارت منابع آن‌ها می شود، سخت بیزارند، گفت: قدرت نظامی و اقتدار ایران امنیت ساز است و دخالت خارجی‌ها در منطقه را عامل ایجاد بحران و ناامنی می‌دانیم.

رئیس جمهور ایران خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که عادی سازی روابط با برخی کشورها به هیچ وجه برای آن‌ها امنیت ساز نخواهد بود. رئیسی اضافه کرد: ایران اسلامی از هر زمانی قوی‌تر است و توان آمریکایی‌ها از هر زمانی ضعیف‌تر است و آن‌ها می‌دانند که پروژه فشار حداکثری به ایران، شکست خورده است ولی باز این کار تجربه شده را تکرار می‌کند.

وی گفت: اعتماد مردم را یک سرمایه بزرگ می‌دانیم که برای دولت مردمی مسئولیت آفرین است و دولت باید شبانه روز و در همه جای کشور و بدون حاشیه و به صورت انقلابی به مردم خدمت کند و هر مدیر یا مسئولی که تحول خواه، انقلابی و مردمی نباشد باید برکنار شود.

رئیس جمهور در پایان گفت: انتظار مردم از دولت خدمتگزاری انقلابی است و اگر کسی کار امروز را به فردا واگذارد و روابط ناسالم دارد و مسایل را مسیر خارج می‌کند، نباید در دولت تحمل شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.