خبر خوش برای بازنشستگان/ یک قدم تا افزایش حقوق

با اشاره به دیدار خود  با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ،اظهار کرد: خوشبختانه در این دیدار و با پیگیری‌های انجام شده تنگناهای مالی، مشکلات بودجه ای و نحوه جذب نیروی انسانی بیمارستان نهایی و در جلسه صبح سه‌شنبه سازمان، طبق الگوی برگرفته از ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، روند ملکی شدن همه بیمارستان‌های هیات امنایی در سراسر کشور به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی  بر لزوم ارائه خدمات شایسته در شهرستان‌های محروم استان ایلام نیز تاکید کرد و گفت: موافقت‌های لازم برای جانمایی درمانگاه تامین اجتماعی در دو شهرستان چرداول و چوار کسب و مقرر شد، فرمانداران این دو شهرستان در اسرع وقت نسبت به تعیین زمین مناسب جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی اقدام کنند.

بسطامی تصریح کرد: با موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی،  شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهرستان هلیلان به زودی مستقر خواهد شد.

رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اشاره به بحث افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در مراحل پایانی قرار دارد و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به عنوان مطالبه به حق این عزیزان محقق خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.