جزئیات سوء قصد به امام جماعت مسجد بقیه‌الله اصفهان از زبان خودش

امام جماعت مسجد بقیه‌الله اصفهان که روز گذشته مورد سوقصد قرار گرفته بود در گفت‌وگو با خبرنگاران از صحت کامل  خود خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن اخوان، امام جماعت مسجد بقیه‌الله اصفهان که روز گذشته توسط یک موتورسیکلت مورد سوقصد قرار گرفته بود، عصر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: روز گذشته بعد از اقامه نماز صبح متوجه حضور یک موتورسوار شدم اما طبق عادت همیشه به سمت منزل حرکت کرده و مقابل منزل از اتومبیل پیاده شدم و هنگام ورد به منزل متوجه شدم که همان موتورسوار دنبالم کرده و سر کوچه ایستاده و صدایم می‌زند.

همچنین در اکوایرران ببینید : روزنامه دولت: ۷۰ درصد مردم امید دارند

وی افزود: وقتی آن فرد صدایم زد، فکرکردم سوال یا مطلب خاصی دارد که می‌خواهد بپرسد و به همین خاطر به سمتش رفتم اما او بلافاصله به سمتم اسلحه کشید و شلیک کرد. من هم در آن لحظه دنبال جان‌پناهی بودم و خدا را شکر که به خیر گذشت.

امام جماعت مسجد بقیه‌الله اصفهان درباره سرنوشت ضارب خاطرنشان نشان کرد: ضارب فعلا متواری است و مسئولین امر پیگیر دستگیری او هستند و  امیدوارم به زودی دستگیر شود.

وی در ادامه از سلامتی کامل خود خبر داد‌ و گفت: خوشبختانه در صحت و سلامت کامل به سر می‌برم و  بعد از اتفاق دیروز با فضل الهی، دعای همه عزیزان و بزرگواران و زحمات کادر درمان در صحت و سلامت کامل هستم و به روال عادی زندگی مشغول هستم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.