سقوط مجدد بیت‌کوین به کانال 20هزار دلاری

بیت کوین امروز دوباره به کانال ۲۰ هزار دلار بازگشت و از کانال ۲۱ هزار دلار عقب نشینی کرد. افت ۳ درصدی قیمت، بیت کوین را به حوالی ۲۰۴۰۰ دلار رسانده و البته فعلا بازدهی هفتگی بیت کوین حدود منفی نیم درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته ۲۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم دوباره به کمتر از ۴۰۰ میلیارد دلار رسیده و هم اکنون ۳۸۹ میلیارد دلار است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین نسبت به چند روز قبل بهبود یافته و به عدد ۱۱ رسیده که نشان می دهد کمی از ترس موجود در بازار از بین رفته است.

با این حال هنوز این سوال برای معامله گران بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که افت امروز در ادامه ریزش بزرگ بازار است یا اینکه بازار به کف خود رسیده و در حال تشکیل یک موج صعودی است؟

بازدهی هفتگی اتریوم مثبت شد

اتریوم با افت ۵.۵ درصدی به قیمت کمتر از ۱۱۰۰ دلار رسیده و هم اکنون حوالی ۱۰۹۰ دلار معامله می شود. با وجود این افت، بازدهی اتریوم در مقیاس هفتگی مثبت ۲.۵ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۱۳۲ میلیارد دلار است.

با توجه به کاهش ارزش معاملات اتریوم و بیت کوین می توان گفت که معامله گران احتیاط زیادی در خرید و فروش های خود دارند و ترجیح می دهند کمی بیشتر صبر کنند تا تکلیف بازار مشخص شود.

متن کامل این گزارش را با تیتر «افت مجدد رمز ارزها!» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.