افشاگری درباره ماجرای خیانت پیکه به شکیرا+عکس

ماجرای جدایی جرارد پیکه از شکیرا حالا با افشای جزئیاتی جدید از سوی رسانه‌ها مواجه شده است.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» مشخصات زنی که باعث پایان رابطه چهره‌های مشهور دنیای ورزش و موسیقی شده است را فاش کرد.

جرارد پیکه مدافع میانی با تجربه بارسلونا و شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی به تازگی و بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

پیش از این گفته شده بود که پیکه به دلیل خیانت و رابطه پنهانی با مادر گاوی هافبک نوجوان بارسلونا باعث پایان این پیوند طولانی شده است.

اما حالا روزنامه مارکا دست به افشاگری زده و گزارش داده است که مادر گاوی (گاوینین آناسی که بین ۳۵ تا ۴۰ سال سن دارد) ارتباطی به این موضوع ندارد و پیکه با فرد دیگری به شکیرا خیانت کرده است.

افشاگری در مورد خیانت پیکه به شکیرا/ جزئیات ماجرای رابطه با مادر گاوی و زن جوان

مارکا نوشته زنی که پیکه با او به نامزد و مادر فرزندانش شکیرا خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ ساله است که به عنوان مجری مراسم ورزشی فعالیت می‌کند. در همین حال به نقل از سایت سوشیالیته، پیکه که به خاطر مسائل کاری و تجاری به استکهلم پایتخت سوئد سفر کرده است در یک مهمانی تحت نام همایش بین‌المللی «ذهن درخشان» در کنار این دختر جوان دیده شده است.

سوشیالیته نوشته پیکه توسط دنیل اک مدیر عامل اسپاتیفای، به این همایش دعوت شده بود، شرکتی که اخیراً با بارسلونا قرارداد اسپانسری امضا کرده است. کاترین زیتومیرسکا یکی از اینفلوئنسرهایی که در این مراسم شرکت داشته جزئیاتی از مهمانی فاش کرد و تأیید کرد که پیکه به همراه یک زن بلوند در آنجا حضور داشته است. او به سوشیالیته گفت: «پیکه مانند بقیه یک سویشرت مشکی پوشیده بود. این یک مهمانی بسیار ویژه در استکهلم است.»

طبق اظهارات او، پیکه با آلیشیا کیز، نائومی کمپبل و ادوارد نورتون و همچنین سایر اینفلوئنسرها و تاجران مهم حاضر در این همایش ملاقات کرد. تلفن همراه در مهمانی ممنوع نبود و امکان عکس و فیلم گرفتن وجود داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.