ضارب روحانیون در حرم رضوی در آستانه اعدام

حکم این جانی تکفیری سحرگاه فردا به مرحله اجرا درآمده و او به سزای اعمال خود خواهد رسید.

عبداللطیف مرادی، فرزند محمد طاهر تبعه کشور افغانستان که پیش از انجام این شرارت در یک باربری مشغول به کار بوده است. قاتل به دلیل گرایش به تفکرات وهابی و سلفی سوژه مناسب برای عملیات بوده و پیش از انجام این اقدام وجشیانه، مدتی مشغول به کار تبلیغی شده و با نام‌های عبداللطیف السلفی، حسن مرادی و ابوالعاقب الموحّد در فضای مجازی فعال بوده است.

عبداللطیف مرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با یک گروه تکفیری متصل به سرویس اطلاعاتی آمریکا ارتباط برقرار کرده وبه مرور روش‌های اجرای ترور ازجمله شناسایی موقعیت، استفاده از آلت جرم و نیز خروج از موقعیت نا امن را آموزش دیده بود.

 

عبداللطیف مرادی به پایان خط رسید / ضارب روحانیون در حرم رضوی ، در یک قدمی اعدام

 

 

سرانجام این قاتل تکفیری در اقدامی کور و به شیوه داعشی‌ها به ‌سمت سه روحانی مظلوم حمله کرده با ضربات چاقو آنها را مورد ضربه قرار داد. متاسفانه به دلیل شدت جراحات شهید اصلانی در جوار حرم پاک رضوی به شهادت رسیده و شهید دارایی نیز چند روز بعد به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

عبدالطیف مرادی پس از اجرای این عملیات توسط یگان حفاظتی مستقر در صحن حرم رضوی دستگیر شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق شبکه همکار با او توسط سربازان گم نام امام زمان(عج) در نهادهای انقلابی شناسایی گردید.

این فرد علاوه بر اقدام تروریستی و وحشیانه به سه روحانی، به محاربه از طریق کشیدن سلاح (تجرید سلاح) بر روی مردم به قصد ازهاق نفس و ایجاد رعب و وحشت که موجبات ناامنی در محیط حرم مطهر رضوی را فراهم کرده بود، متهم گردید. حکم این جانی تکفیری سحرگاه فردا به مرحله اجرا درآمده و او به سزای اعمال خود خواهد رسید.

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.