دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده شهدای حرم رضوی

سرلشکر سلامی با خانواده های شهیدان حجج‌اسلام محمد اصلانی و محمدصادق دارایی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم رضوی دیدار کرد.

سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با پاسداشت یاد ، نام و مجاهدت های صادقانه این شهیدان گرانقدر ، شهادت آنان در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه را معنادار و بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود :‌ این دو شهید عزیز در مسیر شهادت های کم نظیر قرار گرفته اند و شما خانواده های گرانقدر با اهدای این هدایای ارزشمند به اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعا به خداوند نزدیکتر و از اجر و پاداش فراوانی نزد او بهره مند شده اید.

دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده های شهدای حرم مطهر رضوی

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه که نام و یاد شهدا برای همیشه باقی خواهد ماند افزود: بی شک تربیت و تولید این سرمایه های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی جای تبریک دارد ، انسان هایی فاضل و با اخلاص که تمام زندگیشان وقف خدمت به مردم مظلوم و محروم جامعه شده بود و هیچ چیزی غیر از شهادت هم نمی توانست اجر و پاداش مجاهدت های آنان باشد.


سرلشکر سلامی تاکید کرد: نحوه شهادت این دو شهید درست شبیه مولایشان امام حسین (ع) و فرزندان و اصحاب ایشان شهادت در اوج مظلومیت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.