کشف ۹۰ کیلو هروئین از یک گاراژ متروکه در این محله تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۹۰ کیلوگرم هروئین از یک گاراژ متروکه در نازی آباد خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درحاشیه دستگیری این افراد گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تولید و توزیع موادمخدر از سوی برخی از افراد در محله نازی آباد تهران  رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که متهمان این پرونده اقدام به تشکیل باندی چهار نفره کرده و با همکاری یکدیگر موادمخدر را در نقاط مختلف توزیع کرده‌اند.  

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در بررسی‌های بیشتر مخفیگاه متهمان را در یکی از گاراژهای متروکه محله نازی آباد شناسایی کردند، گفت: موضوع به مرجع قضایی اطلاع داده و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد. در ادامه ماموران در محل حاضر شده و در یک عملیات منسجم پلیسی چهار عضو این باند را در حال جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه خودروی سواری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این عملیات ۹۰ کیلو و ۶۶۸ گرم  هروئین کشف و ضبط شد، گفت: اعضای این باند که بین ۴۵ تا ۵۵ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به جرم خود و مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده اظهارکرد:‌ چهار متهم با همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.