زمین گیر شدن اراذل و اوباش جنوب تهران توسط سگ‌های نگهبان

مدتی قبل چند شرور سابقه دار شهر تهران با نوچه پروری و کری خوانی در فضای مجازی و انتشار کلیپ هایی از شرارت هایشان در شبکه‌های اجتماعی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند که در همین راستا بررسی موضوع دردستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد در چند نقطه از شهر تهران شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه این افراد هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این افراد با مقام قضایی انجام شده و دو تن از آنان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان واقع در حوالی شهر ری دستگیر شدند که در بازرسی از محل دستگیری این افراد چند قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد.

دو شرور دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شده و اقدامات برای دستگیری دو همدست فراری آنان ادامه داشت تا اینکه ماموران به سرنخ‌های از محل اختفای آنان پی برده و برای دستگیری وارد عمل شدند. دو شرور نیز که متوجه احتمال دستگیری خود شده بودند، برای مخفی شدن وارد یک باغ در محدوده کهریزک شدند که ناگهان چند سگ نگهبان بدون قلاده به آنان حمله کرده و این افراد را از ناحیه بازو و پا دچار آسیب دیدگی کردند.

در ادامه ماموران نیز در محل حاضر شده و با نجات دو شرور از چنگ سگ‌های نگهبان این دو متهم را به بیمارستان انتقال دادند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر چهار متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و دو نفر از این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده و دو نفر دیگر نیز پس از طی کردن دوران نقاهت به دادسرا معرفی خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.