در چهارمین طرح دستگیری اراذل و اوباش شهر تهران که توسط پلیس تهران بزرگ در طی ۴۸ ساعت انجام شد، مجتبی؛ شرور سطح سه، فرزاد؛ شرور سطح یک و مهدی آفتابه؛ شرور سطح دو پایتخت دستگیر شدند. آنها در گفت‌وگویی با ایلنا از علت دستگیری خود گفتند که در ادامه می‌خوانید:

شرور سطح سه:

از همسایگانم شاکی هستم

مجتبی شرور سطح ۳ تهران است که با اقدامات شرورانه‌ای که اخیرا در منطقه مولوی انجام داده به گفته پلیس به شرور سطح یک ارتقا یافته است و ۷ مورد سابقه درگیری دارد. این شرور سطح یک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره علت دستگیری‌اش گفت: برخی از همسایگانم از من شکایت‌ کرده‌اند و برای پاره‌ای از توضیحات به کلانتری آمدم.

وی با بیان اینکه از همسایگانم شاکی هستم، خاطرنشان کرد: دو سال است که سمت هیچ خلافی نرفته‌ام و در مغازه‌ام که پرده‌فروشی است، کار می‌کنم. در گذشته به دلیل کیف‌قاپی و دعوا به زندان رفتم، اما در حال حاضر سرم به کار خودم است و با کسی کاری ندارم.

خودزنی با لیوان شیشه‌ای

مجتبی در پاسخ به این سوال که چند بار سابقه زندان دارد، ادامه داد: از ۱۹ سالگی به جرم کیف‌قاپی به زندان رفتم و حدود ۷ بار سابقه زندان دارم.وی درباره زخم‌هایی که روی صورتش است، گفت: این زخم‌ها در درگیری ایجاد نشده بلکه با لیوان شیشه‌ای اقدام به خودزنی کردم.

فرزاد نیز یکی از شرورهای سطح یک شهر تهران است. این شرور اگر با کسی در محل به مشکل می‌خورد، نوچه‌هایش را برای گوشمالی دادن به سراغ آن فرد می‌فرستاد.

هفته گذشته نیز به دلیل اختلاف با صاحب یک بستنی فروشی در ستارخان در حالی که خودش برای رد گم‌کنی در مکان دیگری بوده، نوچه‌هایش را به سراغ بستنی‌فروش می‌فرستد و در ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شب نوچه‌های فرزاد داخل مغازه بستنی‌فروشی شده و بعد از تخریب همه وسایل این مغازه اقدام به تیراندازی کرده و صاحب مغازه را زخمی می‌کنند. همچنین یک تیر به تابلوی مغازه زده و پس از تخریب همه چیز آن جا را ترک می‌کنند.

فرزاد یکی از شرور سطح یک است که خود در درگیری‌ها شرکت نمی‌کرده و فقط هدایت‌کننده درگیری‌ها بوده است.

فرزاد «هدایت‌گر درگیری‌ها» و نوچه‌ها «مسئول گوشمالی»

افسر پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: فرزاد یکی از شرور سطح یک است که خود در درگیری‌ها شرکت نمی‌کرده و فقط هدایت‌کننده درگیری‌ها بوده است.

وی ادامه داد: فرزاد پس از درگیری اخیر که به دستور او و توسط نوچه‌هایش انجام شده، قصد فرار از کشور را داشت که در مرز بازرگان دستگیر شد.

شرور سطح یک:

در هیچ درگیری شرکت نداشتم

فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: من در هیچ درگیری شرکت نداشتم، در شب حادثه نیز برای انجام کاری به مقابل سفارت روسیه رفته بودم که در دوربین‌های آنجا تصاویر من موجود است.

وی با بیان اینکه چندین بار سابقه زندان دارد، ادامه داد: دو سالی است که هیچ خلافی را مرتکب نمی‌شوم و قصد فرار از کشور را نداشتم و فقط برای مسافرت به ارومیه رفته بودم.

شرور سطح دو:

برای ۷۰ میلیون اخاذی نکردم

مهدی آفتابه نیز شرور سطح دو است که به دلیل اخاذی بازداشت شده است. وی درباره دستگیری‌اش توضیح داد: با فردی بر سر ۷۰ میلیون تومان اختلاف داشتم که او از من شکایت کرد و ادعا کرده است که من قصد اخاذی داشتم، در حالی که چنین چیزی نبوده است.

افسر پرونده مهدی آفتابه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مهدی به دلیل شاکی خصوصی احضار شده است، البته ما برای این افراد دعوتنامه می‌فرستیم تا هر هفته خود را به کلانتری محل معرفی کنند که او نیز این کار را نکرده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.