درخواست یک امام جمعه: خروج از آژانس انرژی اتمی در دستور کار قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان کشور امیدی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداشته باشند و خروج از این آژانس را دستور کار قرار دهند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) گفت: به‌تازگی در عرصه هنری اروپا توهینی به ساحت امام رضا(ع) شده است؛ کسانی که این توهین را کرده‌اند سر در آخور صهیونیست‌ها دارند و از هنر که مقوله‌ای الهی و مقدس است با نگاهی ضد انسانی و ضد بشری به مقدسات توهین می‌کنند.

وی اضافه کرد: خواهان تحول عظیم در عرصه هنر آسمانی در جهان هستیم. اکنون هنر در اسارت امپریالیسم جهانی است و باید از چنگال این جرثومه‌های استکبار نجات داده شود و در خدمت مردم و فرهنگ متعالی دینی و انسانی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: به‌تازگی باردیگر آژانس انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکا و سه کشور استعماری اروپایی قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کرده است، فلسفه تاسیس این آژانس انحصار دانش و قدرت هسته‌ای برای کشورهای استعماری و ایجاد محدودیت برای کشورهای درحال توسعه است.

صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: مسئولان کشور امیدی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداشته باشند، زیرا آن‌ها از اساس به‌دنبال تبعیض و آپارتاید علمی هستند و مسئولان خروج از آژانس انرژی اتمی را دستور کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب با دروغ و تهمت و برنامه ریزی گوناگون در مسیر انحراف واقعیت‌های انقلاب هستند که باید آنها را با خدمتگزاری به مردم اصلاح کرد.

امام جمعه بوشهر از مسئولان استانی و کشوری خواست در فصل تابستان  باتوجه به گرمای هوا استان بوشهر در حوزه برق و آب شرب مشکلی وجود نداشته باشد.

صفایی بوشهری خواستار حل بحران تاریخی آب در استان بوشهر شد و گفت: سندی که سال ۹۲ در خصوص چشم انداز آب استان نوشته شد، اجرایی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.